Webinar Rondetafel: het einde van de buitendienst?

Interactieve sessie voor directeuren en salesprofessionals van groeibedrijven

We zeggen het al langer, en we blijven het zeggen. Verkoop maakt een transitie door. De versnelling van de digitalisering in B2B verkoop zorgt ervoor dat salesorganisaties ingrijpende veranderingen in het salesproces moeten doorvoeren om hun doelstellingen te behalen.

Wat een aantal jaar geleden werkte, werkt niet meer. B2B kopers zijn ‘digitaal’ en krijgen steeds meer controle over het aankoopproces. Ze doen onderzoek en bepalen de criteria voor hun aankoop. De aanwezigheid op verschillende online kanalen maakt ze ook nog eens moeilijker te vangen. Wat betekent dit voor de rol van jouw verkopers? Is de buitendienst nog wel leidend bij het binnenhalen van klanten?

In onze webinar/rondetafelsessie op donderdag 10 juni laten we de theorie los en gaan we meer de praktijk in. In een interactief programma gaan salesmanagers en CEO’s in op de salesuitdagingen die zijn ontstaan door de digitale ontwikkelingen in het corona tijdperk.

Meld je aan voor het webinar op 10 juni van 15:30 tot 17:00.

Meld je via onderstaande button aan vóór 8 juni. De toegangslink sturen wij 8 juni per mail.

    Het einde van de buitendienst?

    Een scherp gesprek over de rol en activiteiten van jouw salesmedewerkers

    Het optimaal gebruiken van verzamelde data over jouw leads is de basis van het moderne verkopen. Dit vraagt om een andere rol van jouw salesmedewerkers. Verkoop start meer en meer van binnenuit. Leadgeneratie en leadkwalificatie wordt de verantwoordelijkheid van de inside verkoper.

    Inside verkopers hebben een andere skillset nodig dan buitendienst verkopers. Ze identificeren leads, en leiden ze daarna op tot klant. Daarbij hebben de mogelijkheid tot meerdere contactmomenten met leads. Dit levert een aantal grote voordelen op ten opzichte van het traditioneel verkopen waarbij de buitendienstmedewerker vaak in één of twee contactmomenten een deal moet scoren.

    Wij geloven dat inside sales het verkopen naar een ander niveau brengt, met uiteindelijk meer resultaat tegen lagere kosten. Maar hoe werkt dit in de praktijk?

    De virtuele rondetafel is een open discussie over de ontwikkelingen binnen sales ná corona. Eén van onze klanten, Maas & Hagoort, vertelt wat het resultaat is na het implementeren van een meer inside salesproces. Interesse? We zien je graag op donderdag 10 juni.

    Jacob Schermers - Sales Architects

    Wat levert het webinar jou op?

    Tijdens deze interactieve sessie:

    1. Welke activiteiten er horen bij de inside salesmedewerker;
    2. Wat het inside salesproces in de praktijk oplevert;
    3. Laten we zien hoe je – met marketing als startpunt – een inside salesorganisatie kun neerzetten;
    4. Gaan we in gesprek en leren we van elkaar.

    Meld je aan voor het webinar op donderdag 10 juni van 15:30 tot 17:00.

    Meld je via onderstaande button aan vóór 7 juni. De toegangslink sturen wij 8 juni per mail.

      Algemene informatie

      Het webinar vindt plaats op donderdag 10 juni van 15:30 – 17:00 via ZOOM.

      Contact

      [email protected]

      +31 (0)33 258 50 70

      Testimonials

      Deelnemers over het vorige webinar

      “Echt chapeau! Top webinar, fijn om zo alles overzichtelijk te zien en daarmee mijn prioriteiten weer scherp te hebben.”

      Edwin van Korlaar
      Edwin van Korlaar

      Director Business Development Unica ICT Solutions

      “Er zat snelheid in het webinar en we hebben echt nieuwe inzichten gekregen. Pluspunten voor het goed zichtbaar zijn van Jacob en Tamar, dit kwam de interactie ten goede.”

      Rob van Oene
      Rob van Oene

      Managing Director Mifa (Aalberts Industries N.V.)