Webinar: Hoe krijg ik grip op mijn prospects?

Een vaste stroom van gekwalificeerde leads is essentieel voor de groei van een organisatie. Minstens net zo belangrijk is leadopvolging. Zonder een leadopvolging strategie ben je minder efficiënt en vallen veel potentiële klanten tussen wal en schip.

Verhoog de effectiviteit van jouw leadopvolging

Leer hoe jij prospects sneller kunt converteren naar leads

Wat levert deze webinar jou op?

In deze webinar komen de volgende onderwerpen aan bod:

  1. Wie zijn jouw websitebezoekers?
  2. Hoe verhoog je de dealsnelheid?
  3. De meerwaarde van de samenwerking met marketing.
  4. Hoe behoudt je controle over de lead?
  5. Tools en tricks in het leadopvolging proces.

Voor wie is deze webinar relevant?

De webinar is bedoeld voor sales-of marketingmedewerker, managers, eigenaren of directeuren van organisaties met 10-200 medewerkers.
Schrijf je in via onderstaande button.

Algemene informatie

De webinar ‘B2B Leadopvolging’ is verzet naar een nog nader te bepalen datum.

Contact

info@salesarchitects.nl

+31 (0)33 258 50 70

Wat is leadopvolging?

Leadopvolging is in feite de stap na leadgeneratie. Het principe van leadopvolging is simpel: leads haken af wanneer deze niet goed worden opgevolgd. Een eerste kennismaking met jouw organisatie via een e-book of whitepaper zorgt er immers niet direct voor dat een lead klant wordt. 

Het doel van leadopvolging is dus het opbouwen van het vertrouwen met de lead, waarbij het benaderen van de lead op het juiste moment goud waard is. Hoe? Door het onderhouden van het contact met de lead na het eerste touchpoint met jouw organisatie. Het is hierbij belangrijk dat je inzicht in de lead krijgt waardoor je in kan spelen op de verschillende behoeftes van deze persoon. 

Leadopvolging is een uitdagende tak van sport. Veel organisaties denken hier te licht over en hebben geen vaste strategie waar het hele team zich aan houdt. Het opvolgen van leads vereist tijd en aandacht en moet een integraal deel zijn van jouw B2B salesproces. 

Jacob Schermers - Sales Architects

Gratis whitepaper download

Meer weten over leadopvolging? Download alvast onze whitepaper. We leggen uit wat leadopvolging precies inhoudt, hoe en waar leadopvolging in jouw salesfunnel past, en hoe je de juiste opvolging bepaalt. Tot slot geven wij 5 tips weg over hoe jij direct aan de slag kunt gaan met jouw leadopvolging strategie.

Aanmelden

Laat via de button jouw gegevens achter. Je ontvangt direct een bevestiging. Ter voorbereiding zul je enkele mails van ons ontvangen over verschillende sales- en marketingtopics.

Algemene informatie

De webinar ‘B2B Leadopvolging’ is verzet naar een nog nader te bepalen datum.

Contact

info@salesarchitects.nl

+31 (0)33 258 50 70

Of plan hiernaast een belafspraak in

Leadopvolging is onderdeel van jouw salesproces

Leer hoe en waar leadopvolging in jouw salesfunnel past

Elk bedrijf wil leads. Een vaste stroom van gekwalificeerde leads is essentieel voor de groei van een organisatie. Minstens net zo belangrijk is leadopvolging, oftewel, de activiteiten die je verricht om van deze leads klanten te maken. Leadopvolging is dus een cruciaal onderdeel van jouw salesproces.

Wij geloven dat een salesproces uit 4 basiselementen bestaat: 

  1. Propositie;
  2. Salesstructuur;
  3. Leadgeneratie & opvolging;
  4. KPI’s. 

 

Wij pleiten altijd voor een gestructureerde aanpak van ieder element binnen het salesproces, dus ook voor leadopvolging. Zonder een leadopvolging strategie ben je minder efficiënt en vallen veel potentiële klanten tussen wal en schip. Hoe pak je een goede leadopvolging precies aan? Dat leer je in deze webinar.

Sales Architects