Categorie: Sales Strategie
Sales funnel management in sales en marketing
Het gevaar van een verkeerde focus op het gebied van relatiebeheer/ acquisitie is tweeledig: jouw salesteam heeft geen acquisitieritme en je laat
Focus jouw salesteam op acquisitie
Het gevaar van een verkeerde focus op het gebied van relatiebeheer/ acquisitie is tweeledig: jouw salesteam heeft geen acquisitieritme en je laat
Leadopvolging: sluit meer deals met de juiste strategie
Bestaat de perfecte leadopvolging strategie? Nee, er is geen one size fits all benadering in sales. Iedere lead en branche vraagt om een andere
Meer leads genereren in 5 stappen
Waardecreatie vindt niet allen plaats bij het fabriceren. In dit artikel leren wij je 5 stappen om meer waarde te creëren in je verkoopproces.
Wil je een efficiënter salesproces? Bewaak de sales agenda van je medewerkers.
Het voeren van meer salesgesprekken valt of staat met de competentie van jouw medewerkers om hun sales agenda te beheren.
Nieuwe website live? Denk aan deze 6 checks
Wij starten met strategie, dan proces, en als laatste pas op het niveau van tooling en tactieken. Dit doen we door middel van 6 checks.
Is jouw organisatie klaar voor tegenslagen?
De focus moet liggen op het bouwen van een tijdloze organisatie, die tegenslagen kan opvangen en ingericht is op schaalbaarheid en voorspelbaarheid.
Lead management: de 6 stappen naar succes
6 stappen om een mismatch tussen jou en je klant te voorkomen.
De commercieel directeur als generalistische specialist
De T-shaped commercieel directeur is bepalend voor het succes van jouw sales- en marketingteam.
De toekomst van de commercieel directeur in B2B
Hoe ziet de veranderende rol van de commercieel directeur eruit? Wij lichten onze visie toe in dit artikel.
Meer laden